Sovrummet; Tapet

        Tid: 18:03:31 Datum: 2010-09-26



I somras gjorde vi om vårt sovrum och valde svart, vitt och lila som tema.
Vi målade en vägg i svart och sedan de andra tre i lila. Det blev inte alls som vi tänkt eller rättare sagt som jag tänkt... så där ska göras om någon gång i framtiden. Ovan har jag hittat en tapet, som kommer ifrån Rusta, som jag skulle kunna tänka mig och ha som en fondtapet och resterande väggar vita. Känns mer stilrent, sedan kan man istället leka med färger på andra sätt som t ex i gardiner, kuddar och övriga textiler.

KATEGORI » Hus / Hem / Inredning | Kommentarer(2)|
Kommentarer
Postat av: Sara ~ Candis

SV. Den lila avger nog ett riktigt mysigt sken :D önskar den fanns i ännu fler färger faktiskt :)

2010-09-27 @ 11:08:49
URL: http://candis.se
Postat av: Sarah

Tack gumman. Ja jag är faktiskt nöjd över min insats =) Trivs numera i köket. Det gjorde jag inte innan. Men jag skulle vilja ha vitt köksbord =) SKa bli spännande o se ert kök när det är färdigt.Kram

2010-09-29 @ 00:31:58
URL: http://sunlightsymphony.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0