Sugen på & fotografera i detta vädret?

        Tid: 11:00:24 Datum: 2010-05-15

Många som äger en kamera kanske tittar på vädret och känner att kameran nog får vila en dag som denna då regnet bara öser ner och det verkar inte heller sluta någon gång. Jag, å andra sidan, känner för att ta fram kameran och springa ut och knäppa en del kort. Jag tycker det är något fint med regn, men kanske inte vid denna tiden på året. Det känns ju mer som höst än som nalkande sommar.

Nu ska jag försöka få upp mitt humör och bege mig ut en runda tillsammans med sambon.

KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(2)|
Kommentarer
Postat av: Michaela | foto, bloggdesign & vardagsliv

svar/

ja verkligen, älskar dom rosorna :D fast nu hänger dom på väggen ^^ :D

2010-05-15 @ 13:42:16
URL: http://soeticz.webblogg.se/
Postat av: Sandra

Jag har städat, pluggat och nu ska jag ner på stan en sväng!

Allt bra annars idag då?

Kram

2010-05-27 @ 14:38:48
URL: http://thisissandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0