Eftermiddagsbesök

        Tid: 20:40:45 Datum: 2010-05-05
Så skönt det är och inte vara ensam större delen av en dag!
Jag hade nästan glömt hur det var att vara social, nästan hela dagen. Det blir väl lätt så när man är arbetslös, går hemma och känner sig mest allmänt misslyckad. Jag känner mig så ialla fall av att vara arbetslös.

Idag har jag dock haft sällskap nästan hela dagen! Det vara bara under förmiddagen som jag varit ensam och då fick tv:n agera som sällskap. Vid 14.00 kom Sarah och hälsade på och med sig hade hon underbart goda muffins och en energidryck som påminde om banan. :P Vi låg i varsin soffa och snackade fram till strax innan 17.00 då hon skulle köra hem. Det bästa med Sarah är att man kan vara sig själv helt och hållet. Jag låg nerbäddad i ena soffan och hon la sig tillrätta i den andra. Det, för mig, är riktig vänskap när man kan känna sig så avslappnad i varandras sällskap. Jag har dock kommit underfund med att jag måste vara mer rädd om mina få vänskaper jag har och visa att jag verkligen bryr mig. Jag är t ex urdålig på och ringa. *rodnar* Men.... jag ska arbeta på det.

När Sarah hade kört hem, så dröjde det kanske 1-2 min, sedan kom sambon hem. :) Starx efter det pratade jag med mina föräldrar och då ville de ha hjälp med något med bilen. Vid 18.00-18.30 dök de därför upp med fika och de körde väl hem för ca 15-20 min sedan.

Sällskap är härligt!!
KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(1)|
Kommentarer
Postat av: Amis

Vill du vara med och tävla om 2 st coola designade äggkoppar från Salt & Peppar?

Ta i sådana fall en koll på min sida.

Tävlingen finner du i vänsterspalten under rubriken med namnet "Veckans Tävling"



Ha det gott !

2010-05-06 @ 12:34:48
URL: http://www.metrobloggen.se/amis

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0