Ny vecka, igen

        Tid: 09:38:55 Datum: 2010-03-29
Måndagen den 29:e mars 2010. Vi är nu inne på v 13. (väntar på samtal ifrån Ekeby Möbelaffär denna veckan)

Idag händer ingenting för min del och det är så jag vill ha det och några dagar fram över. Hade några jobbiga dagar (torsdag-söndag) förra veckan med ångets och depression, så nu ska jag försöka vila och ta det lungt och se om jag kan försöka landa något sånär på fötterna denna veckan.

Jag har tittat på en film nu på morgonen och igår tittade vi på Wallander. Jag ska dessutom se en tredje film nu på datorn eftersom vår dvd tydligen inte vill spela upp den filmen. De andra två filmerna kunde den spela upp utan problem, men abslout inte den tredje och sista. I och med att jag sett tre nya filmer, så ska jag skriva recension om de också och det kommer jag med all säkerhet att göra idag. Ska kanske skriva en nu, innan jag tittar på den tredje filmen. :)
KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(0)|
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0