Eclipse - Twilightsagan

        Tid: 09:19:54 Datum: 2010-03-13

Jag är som nyförälskad i Twilight. Jag vet att jag är en aningen sen och det är inte som om om jag inte sett Twilight tidigare, men under bokrean, förra veckan, köpte jag de tre första böckerna och jag är på den sista utav de nu. Jag fick hem filmen Twilight igår och nu väntar jag bara på att New Moon ska släppas så den också kan komma hem till samlingen. :) Jag väntar också på den fjärde boken, som jag tror ska komma på måndag i brevlådan.

Tredje filmen, Eclipse, har ju biopremiär i sommar och här nedan ↓ är en trailer till den. Jag tycker att den verkar intressant och jag ska lätt se den och även klicka hem filmen när den sedan släpps till försäljning.

KATEGORI » Tv / Film / Böcker | Kommentarer(1)|
Kommentarer
Postat av: Chimen

böckerna/filmerna är toppen!

2010-03-13 @ 12:56:52
URL: http://stylebyasi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0