Dåligt med bloggandet

        Tid: 16:36:43 Datum: 2010-06-08

Jag är ledsen att det blir så få och så trista uppdateringar i bloggen, men jag försöker få färdigt i sovrummet. Håller på och riva tapeterna, slipa och spackla. Det tar tid och jag försöker hinna med så mycket som möjligt under dagarna när hjärtat är på jobb och sedan hjälps vi åt lite på kvällarna. Tanken är att vi ska vara klara på söndag och kunna flytta tillbaka in i vårt sovrum då.

Jag ska se om jag hinner och orkar lägga upp bilder på sovrummet, så som det ser ut just nu, senare ikväll. Jag har en del bilder jag ska redigera också ifrån ett dop/bröllop. Se om jag hinner med det också ikväll... eller om det blir i veckan istället.

Nej, nu ska jag gå och laga lite middag så den är färdig när hjärtat kommer hem.

KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(1)|
Kommentarer
Postat av: MyzaaN

nej precis.. & ge en brölopps pressent för 300.000

från svenska folket..

jag har iaf fåt lära mig att det är tanken som räknas .....

2010-06-08 @ 19:40:51
URL: http://myzaans.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0