Äntligen hemma

        Tid: 18:00:10 Datum: 2010-06-06



Det har varit en lång helg denna helgen. Igår var vi som sagt var på Bakken i Danmark och busade av oss. :) Åkte hemifrån vid 08.30 och kom hem vid 23.00. Lagom trötta stupade jag och hjärtat i säng och somnade bums. Upp tidigt idag, duscha, kolla kameran och sedan iväg vid strax innan 11.00 för och fotografera ett dop/bröllop. Har inte tittat på bilderna än, så jag vet inte hur de blev. Iväg efter dopet/bröllopet för och uträtta ett ärende och nu äntligen befinner vi oss hemma, i lugnets vrå. :P

Vad kvällen har ett erbjuda vet jag inte riktigt än. Vi funderade på och åka iväg och spela lite minigolf, men de vi ville ha med kunde inte idag. Vi ska kanske spela nästa helg dock. :) Men... jag vet inte om jag och hjärtat ändå beger oss iväg en sväng. Mysa och avsluta söndagen på ett lugnt sätt, tillsammans.

Nej, nu får jag se vad hjärtat vill hitta på och så börjar magen kurra lite.

KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(1)|
Kommentarer
Postat av: HoneyDarko

Super chicka vintage smycken med en modern twist.



Besök vår webbshop http://honeydarko.jetshopfree.se/ om du vill sticka ur mängden och vara unik.

2010-06-06 @ 20:15:15
URL: http://honeydarko.jetshopfree.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0