Trötter

        Tid: 09:52:45 Datum: 2010-07-10

Idag känner jag mig inte alls pigg. Känner mig tung i hela kroppen. Förhoppningsvis blir det bättre under dagen....men vi får se.

Idag ska vi på kalas ialla fall. Min ena brorsdotter och brorsson har fyllat år, så vi ska fira dem. Tjejen blir 12 år och killen blir 4 år. När man ser på dessa barn, så kan man undra vart tiden tagit vägen. Det var ju inte så länge sedan de var riktigt små och inte kunde varken gå eller prata. Men... nu är de stora och pratar i ett hela tiden. :P Hade tänkt att jag skulle få med mig kameran upp och ta en del kort på ungarna idag.

Nej... nu ska jag se om jag kan smörja in min rygg med Voltaren... så den gör mindre ont. Sedan får jag väl klä mig och se om jag kan göra något som jag blir piggare av.

KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(2)|
Kommentarer
Postat av: Wiilow [foto tankar känslor]

Hej.



Tack för ditt svar fina. Man kan nog aldrig ens säga att det där är min käraste ägodel . Jag hoppas att man slipper välja oxå.



Hur mår du nu? MÅNGA KRAMAR!

2010-07-11 @ 01:10:54
URL: http://wiilow.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vissa dagar är man bara väldigt trött. :P

2010-07-13 @ 17:18:42
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0