Lite smått irriterad

        Tid: 14:52:55 Datum: 2010-07-19

Sitter här hemma, vilket jag gjort HELA dagen, och väntar på att en kille ska ringa för han ska komma hit och göra ett arbete. Han skulle ringa en timme innan han kom hit. Tror ni människan har ringt???! NEJ!!! Detta är inte första gången vi har problem med detta företaget och ärligt talat så är jag riktigt trött på de nu. Tyvärr kan vi inte ha någon annan till och göra arbetet, då det är deras grejer och det är de som måste ordna, fixa och dona.
Men... arg och irriterad är jag och det är nog det mildaste jag kan beskriva det som.

Har personen inte ringt till 15.30 så kommer jag att ringa kontoret och fråga vad som står på!! De kan inte ta för givet att de är de enda som har något och sköta om dagarna, så man endast kan sitta hemma och vänta på de i flera dagar. Dock är jag arbetslös... men imorgon är jag inte hemma t ex. (ska på arbetsintervju)

Nej.... nu får jag se om jag kan hitta på något som gör att jag lugnar ner mig lite. Några förslag?


Upd kl.15.14: Fick precis samtalet som jag väntat på hela dagen! De kommer om ca 1 tim tid. Känns ju som om jag är på toppenhumör när det visat sig att jag hade kunnat hitta på en massa idag, istället för och sitta hemma hela dagen. :( Nu är jag inte alls glad.
KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(0)|
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0