Alice i Underlandet

        Tid: 18:44:56 Datum: 2010-07-24



För 19-åriga Alice Kingsley kommer livet att ta en överraskande vändning. Hon följer efter en kanin och när denne försvinner ner i ett kaninhål tittar Alice ner och faller i. När hon landar är inget sig likt. Alice vet inte att hon varit i Underlandet tidigare, när hon var barn. Hon har inget minne av den gången .
Allt verkar kunna hända i Underlandet!

Betyg: ♥♥♥ / ♥♥♥♥♥

Helt klart en bättre film än vad jag förväntade mig. Dock känns det inte riktigt som en film i min smak. Minns att jag var rädd för denna filmen när jag var mindre, tyckte att den var lite läskig. Detsamma kan man kanske säga idag. Jag tycker b la att det är lite läskigt med Johnny Depps gröna, lysande ögon. Tycker inte heller om honom i rollen som Hattmakaren, trots att han gör den bra. Men det är något som gör att just denna filmen inte faller mig i samken.

KATEGORI » Tv / Film / Böcker | Kommentarer(2)|
Kommentarer
Postat av: Sarah

Hejsan gumman. Den filmen såg vi för nån vecka sedan. Tyckte den var riktigt dålig. Föredrar helt klart den tecknade i så fall. Trodde faktiskt den skulle vara bra men men... Kram

2010-07-24 @ 20:13:15
URL: http://sunlightsymphony.blogg.se/
Postat av: Cicci

Tack så mycket, ja det hoppas jag med - jag har verkligen höga förväntningar på den här utbildningen^^

Kraam*

2010-07-25 @ 14:40:48
URL: http://satisfactioncreatedbycicci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0