I´m back... again

        Tid: 13:36:07 Datum: 2010-02-05
:)
Tog fram kameran, förberedde vad jag skulle fotografera och så går det inte. Hmm... vad är problemet... Jo, batteriet behöver laddas. *grrr* Det är i sådana här lägen jag önskar att jag hade ett batterigrepp till min kamera eller åtminstone ett extra batteri, så när det ena var slut så satte man bara i det andra. *suckar*
Nu sitter jag då här i soffan, fotosugen och med ett relativt bra ljus där jag vill fota... och så kan jag inte... batteriet ligger på laddning.

Jaja... ialla fall... Jag är hemma efter 4,5 tim arbete. Lagom timmar om man frågar mig. :P Arbeta på förmiddagen och sedan ledig hela eftermiddagen. Sådana arbetstider skulle jag kunna tänka mig alltid. :P
Det var riktigt kul och jobba idag och det känns att det är i skola / förskola jag hör hemma. Problemet är bara utbildningen.... Jag har inte riktigt orken eller motivationen för att sitta i skolan i ca 3,5 år... inte just nu.
Vilket problem jag har..... :P Eller ja, för mig är det ju ett problem....

Nu skulle här då komma fina bilder.... men det går ju inte. (se förklaring längre upp ↑)
Istället lämnar jag det tomt.... och återkommer med bilder när batteriet laddats färdigt.
KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(0)|
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0