.........

        Tid: 10:48:47 Datum: 2010-02-06
Vaknade vid 08.00 och har i princip varit uppe sedan dess.
Mår inte riktigt bra av någon anledning... Ont i huvudet och mår illa. :(
Vet vad det beror på också, till viss del, men jag vill inte hänga ut personer och jag vill inte skriva om saker som andra inte har med och göra direkt. :´(

Igår låg mitt kamerabatteri på laddning hela eftermiddagen och när det väl var färdigladdat, då hade det fina ljuset försvunnit och det var ingen idé och ta några bilder. :( Jag hade tänkt att jag skulle försöka ta någa bilder nu på förmiddagen, efter att jag varit i duschen. Sedan ska vi på ett årskalas idag, kl 13.00.

Nä, duschen nu och sedan leka med kameran lite.
KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(1)|
Kommentarer
Postat av: emelie

sv: hehe allt bra denna söndag? :)

2010-02-07 @ 18:55:31
URL: http://nakenkaktus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0