Sen frukost

        Tid: 09:09:49 Datum: 2010-12-21

Godmorgon!
Jag sitter just nu och avnjuter min något sena frukost. Jag brukar äta vid 7.30-8.00, men idag orkade jag inte gå upp när jag skulle så istället blev frukosten lite sen idag. Det gör förvisso inget, kan vara rätt mysigt och äta en lite senare frukost.

Idag ska jag iväg och köpa de sista julklapparna är det tänkt. Jag ska köpa till hjärtats farmor och farfar, min mamma och till Sarah. Jag tycker egentligen inte om att köpa julklappar, för jag är rädd att personerna inte ska tycka om det jag har köpt eller att de ska tycka att man är snål o.s.v. Men det är ju egentligen inte pengarna det handlar om, utan det är ju tanken bakom det man köpt som räknas anser jag.

KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(1)|
Kommentarer
Postat av: Jennie ♥

sv: tacktack :) allt bra med dej?

krma

2010-12-21 @ 12:21:03
URL: http://jennsiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0