Renoveringsprojekt år 2011

        Tid: 09:16:32 Datum: 2010-12-10

Igår när jag städade här hemma, kom jag på vad renoveringsprojekten för 2011 skulle vara. Vi ska lägga nytt golv i hallen nere, innerdörrarna i hallen ska målas om eller förbättras, nya handtag ska på innerdörrarna i hallen och så ska vi tapetsera om i köket.

Nu längtar jag faktiskt lite till 2011. :) Men där är inte många veckor kvar, så jag ska nog klara av att vänta. Vi ska ju hitta golv som vi vill ha också i hallen. Vi har bestämt så mycket ialla fall att vid ytterdörren och en liten bit in, ca 3,5 kvadratmeter, blir det svart klinker. Sedan sätter vi en list och därefter kommer antingen golv i valnöt eller ek. Det är ialla fall planen nu.

KATEGORI » Hus / Hem / Inredning | Kommentarer(1)|
Kommentarer
Postat av: Linnea

sv; okej :)

2010-12-10 @ 12:09:55
URL: http://ldg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0