Mitt år 2010

        Tid: 10:11:22 Datum: 2010-12-30
1) Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Ja, jag lät min katt somna in i år och jag saknar henne otroligt mycket.

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Nej, det gjorde jag inte. Varför avger man nyårslöften egentligen?

3. Blev någon/några av dina vänner/bekanta föräldrar i år?
Ja

4. Dog någon som stod dig nära?
Ja, dagen innan nyår fick en underbar människa somna in. (upd. 10.12.31)

5. Vilka länder besökte du?
Var hemma i Sverige hela året.

6. Är det något du saknar år 2010 som du vill ha år 2011?
Ja, b la ett arbete.

7. Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?
16:e december 2010, dagen då jag och mitt hjärta firade tio år tillsammans och han friade. :)

8. Vad var din största framgång år 2010?
Tror jag satsar på framgång under 2011 istället.

9. Största misstaget?
Att inte ta vara på saker och ting, att vårda saker och ting.. men man är alltid två om saker.

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Nej, peppar peppar ta i trä faktiskt.

11. Bästa köpet?
En lila Nikon Coolpix s3000. (egentligen en julklapp av julklappspengar)

12. Vad spenderade du mest pengar på?
Huset, som alltid nästan.

13. Gjorde något dig riktigt glad?
Ja, när mitt hjärta friade. :)

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om år 2010?
Tror faktiskt ingen låt kommer att påminna mig direkt om 2010, är inte en såan person som förknippar låtar med år.

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Det har nog varit ungefär som tidigare.

16. Vad önskar du att du gjort mer?
Varit mer med vänner, tagit hand om mig själv m.m.

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Tyckt synd om mig själv.

18. Var tillbringade du julen?
Julafton hemma hos mina föräldrar och juldagen hos hjärtats föräldrar.

19. Blev du kär i år?
Nej, jag är alltid kär i mitt hjärta.

20. Hur många one night stands?
Inga

21. Favoritprogram på tv?
Beverly Hills, One tree hill m.fl.

22. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
Nej, hata är ett otroligt starkt ord.

23. Bästa boken du läst i år?
Böckerna om Twilight

24. Största musikaliska upptäckten?
Takida

25. Något du önskade dig och fick?
Ja, mitt frieri. :)

26. Något du önskade dig och inte fick?
Ja :(

27. Årets bästa film?
Svårt, har sett många bra filmer i år.

28. Vad gjorde du på din födelsedag år 2010?
Bjöd familj och släkt på fika. 

29. Finns det något som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Ja, absolut. B la en liten underbar bernervalp.

30. Hur skulle du beskriva din stil år 2010?
Mycket slappt och mycket mys.

31. Vad fick dig att må bra?
Min sambo, min familj, vänner

32. Vilken kändis var du mest sugen på?
Varför sukta efter en kändis när man ändå aldrig kan få dem. :P

33. De bästa nya människorna du träffat?
Inga direkt nya människor i mitt liv detta år, men ska jag nämna någon/några så blir det mina grannar. :)

34. Planer inför 2011?
Renovera lite i huset, skaffa ett arbete, förhoppningsvis får vi en ny liten familjemedlem under sensommaren, en liten semster till Öland m.m :)

35. Hur kommer du fira in det nya året?
Nyår blir inte alls som det var planerat från början, utan jag och min sambo kommer att fira in det nya året tillsammans med mina föräldrar hemma hos oss i lugn och ro.
KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(4)|
Kommentarer
Postat av: Sarah

Hejsan gumman. Hihi jag stula den listan av dig :) Ses i morgon kram.

2010-12-30 @ 16:20:36
URL: http://sunlightsymphony.blogg.se/
Postat av: patricia

trevlig och roliga frågor.

det får jag nog också ta och fylla i någon dag.

2010-12-30 @ 17:16:48
URL: http://ciaflickan.blogg.se/
Postat av: LIENE

Har också gjort listan idag:) kul. hehe

Nu bloggar jag här igen - lienes.blogg.se

2010-12-30 @ 19:33:31
URL: http://lienes.blogg.se/
Postat av: MICHAELA D

Svar: SanDisk Extreme :) Min kameraväska är inte mycket att hänga i granen... den är inte ens värd att kallas kameraväska ... :P

2010-12-31 @ 13:54:46
URL: http://michaelaa.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0