# Försäljare del 2

        Tid: 16:48:27 Datum: 2010-12-22
Innan idag skrev jag ett inlägg om irriterande telefonförsäljare och nu för ett litet tag sedan ringde en annan. Detta är vad som hände i det stora hela.

En annan försäljare för ett elbolag ringde precis och ville sälja på mig ett elavtal med ett annat bolag än det vi har idag. Jag tackade artigt tack, men nej tack. Personen förstår tydligen inte innebörden av ordet NEJ, så han fortsätter om än det ena och än det andra och jag tackar återigen nej. Han fortsätter och jag tappar tålamodet en aning och säger väldigt bestämt att det inte är något för oss och då säger han något i stil med:
"Okej, om det är frågan om någon principsak ifrån din sida så är det ingen mening med och fortsätta. Jag orkar inte och det är trots allt jul." Va f*n har det med saken och göra att det är jul? Skulle du fortsatt tjata om det inte varit jul? Det är ingen principsak för min del heller, utan vi har ett bolag idag som det har fungerat bra med och vi ser ingen anledning och byta något som fungerar bra. Och vadå han orkar inte?
KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(2)|
Kommentarer
Postat av: Sandra - fotoblogg

Vad ska du hitta på imorgon då?



Puss & Kram

2010-12-22 @ 22:26:21
URL: http://mynikon.blogg.se/
Postat av: ☆ m a l i n .

När granen är klädd kommer julkänslan igång :) mysigt!

Usch ja dessa telefonförsäljare, och den där verkar inte helt kry i skallen haha!

2010-12-22 @ 23:27:37
URL: http://carlssonmalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0