Jobbansökningar i massor

        Tid: 13:08:55 Datum: 2010-08-12

Nu har jag skrevet ut 11 stycken jobbansökningar. Ännu fler ska skrivas ut, men nu behövde jag en paus. Jag hoppas att turen kommer att vara på min sida, så att åtminstone ett utav jobben jag sökt hör av sig.

Att vara arbetslös är verkligen inget kul och det är inte heller någon dans på rosor som många tycks tycka. Att gå hemma dag ut och dag in tar på en. Det tar ialla fall på mig. Jag är så osocial, sur, bitter och negativ. Jag vill också ha ett ställe och gå till varje dag. Jag vill också tjäna pengar och få lön varje månad. Jag vill också känna mig behövd.

Ni som har ett jobb, ska vara glada för det! Jag hade gärna bytt plats med er på en gång!

KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(3)|
Kommentarer
Postat av: Sarah

Gumman jag hoppas verkligen att du hittar ett jobb snart =)Förstår att de e tråkigt att gå hemma. Men tänk positivt när du väl får ett jobb så kommer ni ha mycket mer pengar o då kan du också köpa och göra mera =) Det är roligare då. De löser sig ska du se. Du kommer snart få napp på något. Kramar

2010-08-12 @ 14:21:47
URL: http://sunlightsymphony.blogg.se/
Postat av: Johanna

att vara arbetslös är botten!

hoppas att nån av de hör av sig!

2010-08-12 @ 14:36:21
URL: http://johannasstil.webblogg.se/
Postat av: Wiilow [ fotografi känslor & tankar ]

Jag vill verkligen bo närmare dig, det vore så kul då kan du fota mig och jag dig.

Har du inte vägarna förbi MAriestad någon gång? eller så kanske vi kan ses i någon annan stad=)



Kram

2010-08-12 @ 16:47:00
URL: http://wiilow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0