Så sakta uppåt...

        Tid: 20:44:49 Datum: 2010-04-25

Imorgon är det tänkt att jag ska försöka återuppta detta med bloggandet och se om jag tycker det är roligare denna gången. Jag saknar att blogga lite, så vi hoppas på att det ska kännas roligare.
Jag har också tänkt att jag ska försöka återuppväcka eller kanske snarare återupptäcka det roliga med att fotografera igen. både jag och min kamera har legat i väldigt lång vinterdvala känns det som.

Men... imorgon försöker vi med nya krafter och så hoppas vi på det bästa.

KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(2)|
Kommentarer
Postat av: Monica

hoppas att du vill fortsätta blogga =) alltid roligt att läsa om ditt liv ju! Hoppas du fick mitt sms innan idag, hela denna veckan som kommer är katastroff.. Har aldrig haft så mkt inplanerad på en o samma vecka.. Menmen.

fick ni inbjudan? Kram

2010-04-25 @ 21:41:45
URL: http://ljusenimittliv.blogg.se/
Postat av: RebeccaღNilsson

Vad har du hittat på med idag? =)

2010-04-27 @ 22:01:43
URL: http://rebeccanilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0