Obetydelsefull

        Tid: 10:15:37 Datum: 2009-09-27

Det känns som om mitt liv bara rasar samman och mitt i allt står jag och ser på och kan inte göra något. Jag får bara vänta tills allt rasat och sedan börja sortera och bygga vidare på det som inte är helt krossat.
Jag känner mig så maktlös. Jag känner mig så obetydelsefull. Jag känner mig värdelös.

Jag sitter här med tårar i ögonen och tänker på detta året.
Finns nästan inget annat ord att beskriva det med än fullständigt värdelöst.
Aldrig tidigare har jag gått igenom så mycket känslor som jag gjort detta året. Aldrig tidigare har jag gråtit så här mycket som jag gjort detta året. Mitt självförtroende har aldrig varit lägre än vad det är nu och jag har aldrig känt mig så betydelselös som jag gör nu.

Tanken slår mig:
Varför ska någon bry sig för mig egentligen?

Året är inte slut än och jag är rädd att det kommer till att sluta på ett helt annat sätt än vad jag från början hade hoppats på. Mitt hjärta brister när jag tänker på det och tårarna rinner nerför kinderna.

Varför händer det mesta mig?
Varför mister jag så mycket detta året?

KATEGORI » Personligt | Kommentarer(1)|
Kommentarer
Postat av: Sarah

Usch då gumman det lät inget vidare. Har det hänt något?? Hoppas att det löser sig....Kramizz

2009-09-27 @ 16:05:10
URL: http://sunlightsymphony.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0