Humöret ej på topp

        Tid: 19:24:20 Datum: 2009-09-25

Go´kväll

Usch, jag vet inte vad det är med mig, men jag är verkligen på ett uselt humör.
*suckar*
Irriterad för det minsta lilla som går fel, trött, grinig, lite ont i huvudet.
Vad är det med mig egentligen?
Vill ju inte vara på detta humöret.

Funderar på om jag ska hoppa in i duschen istället, sedan försöka leta fram en bra bok och bädda ner mig i sängen istället för att sitta här och vara irriterad.


Bild: Jag

KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(2)|
Kommentarer
Postat av: Sarah

Usch det låter ju inget kul :(

Jag är mätt som bara den nu.pust

Oki ja jag får se hur farfarstoppen sitter när jag får hem den :) Imorgon ska vi till New Yorker har inte varit där på evigheter..KRam

2009-09-25 @ 20:03:25
URL: http://sunlightsymphony.blogg.se/
Postat av: chanette

jag har startat en blogg sida för oss som har eller har haft panikångest. titta gärna in där och kanske du vill dela med dig av din berätelse.. eller har frågor eller liknande..

kram

2009-09-25 @ 22:12:07
URL: http://panikplaneten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0