Hemma (igen)

        Tid: 16:59:57 Datum: 2009-09-13

Nu är jag hemma efter att ha varit ute nästan hela dagen. :)
Har varit på hundutställning på Sofiero med min mamma och tittat på berner sennen, rottweiler och lydnad.
Vi tittade också på något som kallades för Rallylydnad, men jag kan inte riktigt hålla med om namnet rally.
För visst tänker man på fart när man hör ordet rally?
hahaha... så fel vi hade. Det gick inte det minsta fort och det var inget kul heller och titta på. De skulle gå runt en bana ett ekipage åt gången och få hunden att göra några saker.

Nej, rallylydnad var inget för mig.
Däremot tycker jag det är superkul och titta på när de dansar med sina hundar. :)
Någon läsare som kanske håller på med det?

KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(0)|
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0