Frukost intagen

        Tid: 08:21:27 Datum: 2009-09-07

Sitter just nu vid frukostbordet och njuter av den sista tiden innan det är dags och bege sig till skolan.
Har precis ätit lite frukost som idag har bestått av:

En tallrik havregrynsgröt - åt dock inte hela för jag hade tydligen lyckats tappa saltkaret där i. :P
2 st mackor av hemmabakat bröd med ägg och kaviar.
1 kopp grönt, tropiskt te med mjölk. Kan inte dricka te utan mjölk.

Duschat har jag, klätt mig har jag så det är bara sminket som ska på strax innan jag ska köra.
Ska väl köra om ca 30 min eftersom jag måste köpa med mig en dagstidning till skolan.
Fråga mig inte riktigt varför, men det var väl till någon uppgift.
Ialla fall....Idag är det skola mellan 10.15-16.00.
Börjar med en föreläsning i Lagar & Förordningar - vilket inte är det allra roligaste, men......
...... det blir väl vad man gör det till eller hur är det man brukar säga.
Eftermiddagen kommer att spenderas tillsammans med mitt arbetslag för att börja på vår första examination.

Sedan är det hem och laga middag för att sedan parkera rumpan i soffan med diverse böcker som ska hinnas ögnas igenom innan torsdag. Givetvis kommer jag att göra tid för och blogga mellan varven. :P

Vad har jag gett mig in på?
*biter på naglarna*


Bild: Jag, Nikon D60

KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(0)|
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0