En bit på väg

        Tid: 13:56:41 Datum: 2009-09-20



Har kommit en liten bit på vägen... eller kanske halvvägs. :)
Jag kortade först ner texten jag skrivit från början, sedan skrev jag över den nya texten i stödord i ett word-dokument och sedan förde jag över dessa på korten ni ser på bilden. (man skulle kunna tro att jag är dum som måste göra på detta sättet, men jag lär mig mer genom att göra såhär)
Tanken är ju då att jag ska ha korten med mig fram imorgon, så jag har något och sysselsätta händerna med när man står där framme. Det är nog det jag har svårast för, var jag ska göra av mina händer.

Någon som har något bra tips?

Nej, nu ska jag återgå till den andra och sista halvan av dagens skolarbete. Imorgon ska jag träffa gruppen redan vid 09.00 (lite tidigt kan jag tycka eftersom vi inte ska redovisa förränn vid 13.15,men....) för att gå igenom det hela med powerpoint, allas texter och delar o.s.v.
Ska bli skönt imorgon när man får åka/köra hem ifrån skolan och vara klar med denna delen.

KATEGORI » Skola / utbildning | Kommentarer(0)|
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0