Besviken

        Tid: 16:24:14 Datum: 2009-09-06

Nu är vi hemma igen efter vad som blev en lite längre dag än tänkt från början.
Vi skulle inte vara borta så länge eftersom vi hade saker att göra hemma, men.....

Trodde jag skulle komma hem med någon påse kläder, men ack så fel jag hade.
Kom inte hem med en enda påse. (om man inte räknar med de två ifrån city gross då)
Hittade nästan ingenting. Varken på Gina Tricot, Cubus, Only, Vero Moda o.s.v. Kanske är det jag som är kräsen eller så var det helt enkelt fel dag och ge sig ut och titta efter kläder.
För mig är det nämligen viktigt att vara på rätt humör för att det ska fungera, men det var jag inte idag... om sanningen ska fram.

Jag hittade ialla fall tröjan jag skrev om i förra inlägget, men dock inte i svart utan i grått.
Provade den och gillade inte alls den, dvs färgen. Modellen i övrigt gillade jag och skulle absolut vilja införskaffa mig denna i svart. Så är det någon som vet en Gina Tricot som har just den tröjan, i svart och i storlek XL, så släng iväg en kommentar till mig om var denna butik ligger så jag kan besöka den inom det närmaste.
Butiken ska ligga i närheten av Malmö, Lund och Helsingborg.



Det är alltså denna tröja jag letar efter.

Nu ska jag se om jag kan orka läsa ett kap. ur min bok Skriva för att lära.
Till skolan.......

KATEGORI »  | Kommentarer(1)|
Kommentarer
Postat av: - H*

- älskar tröjan !


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0