Besöket hos fabror doktor

        Tid: 20:21:28 Datum: 2009-09-18

Idag var jag som sagt var hos doktorn pga min mage.
Det var faktiskt min mamma som beställt tiden åt mig, då hon var en aningen orolig.
Snäll dotter som jag är, åkte jag dit och det blev faktiskt konstaterat att jag har magkatarr, stressrelaterad.
Fick medicin utskriven, ska tänka på vad jag äter då jag känner av det mer eller mindre beroende på vad jag äter och inte stressa. Okej, hur lätt är det då? Inte stressa??!! Hur gör man när man INTE stressar??

Jaja, det är vad som hände idag ialla fall hos fabror doktor.



Bjuder på en annan, riktigt kass, bild på mig själv.
Också från igår när jag lekte med webbkameran. :)

KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(0)|
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0