Å nej!

        Tid: 12:04:18 Datum: 2009-09-05

Inte nu och inte igen.
Slutet på förra veckan blev jag förkyld och hela den biten. Blev lite bättre under veckan, men när jag vaknade nu imorse kändes huvudet lika stort och tungt som en vattenmelon. :( Ont i kroppen, trött, lite huvudvärk är vad jag sitter med just nu. Jag vill verkligen inte och jag har verkligen inte tid heller.

Kvällen kommer att spenderas hemma, i soffan med en massa tedrickande.
Tyvärr kan jag inte vara hemma under dagen då jag tagit på mig några åtagande och de måste ju hållas.
Men... om jag ger mig iväg redan nu, så kommer jag hem snabbare också. :P



Edit: Jag vet att det är trist utan bilder, men jag har som sagt var inte min egen dator hemma.

KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(1)|
Kommentarer
Postat av: Åsa

Den känndes för tunn,lätt att gå i sönder känndes den som.

2009-09-05 @ 12:35:40
URL: http://matsochcasperforever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0