1:a dagen avklarad

        Tid: 19:41:17 Datum: 2009-09-29

Idag började jag på min praktik, som jag har denna veckan ut.
Jag är i en åk 6 vilket är långt ifrån det jag egentligen vill, vilket är förskola.
Men.... eftersom jag läser till förskollärare + lärare tidigare ålder, så får man ta detta.
Till sommaren får jag komma till en förskola, så jag får hålla humöret uppe.

Ialla fall.... Idag har det varit en lång dag med många intryck.
Jag hatar när jag känner mig onyttig och mestadels ivägen och det har jag gjort idag, men det är så vi ska göra denna första vecka ute på praktik. Iakta, reflekter, fundera o.s.v.

Kvällen har ägnats åt att laga middag, duscha, titta lite på tv och lösa lite korsord.
Vet inte om vi ska titta film nu snart eller om det blir tv:n resten av kvällen.
Känner mig rätt trött, så vet inte om jag orkar titta på film. Hade faktiskt gärna gått och lagt mig, men det känns lite för tidigt.... så jag får väl vänta ialla fall 1-1,5 tim till.

*gäsp*

KATEGORI » Skola / utbildning | Kommentarer(0)|
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0