Vad är meningen?

        Tid: 20:51:06 Datum: 2009-10-25

Nu har jag precis städat och plockat undan i köket, men nu sitter jag här och funderar på om det egentligen var så lönt att jag gjorde det. Anledningen till att jag sitter och funderar över det nu är att en del av mitt kök ser ut som nedan:

 
Bilder: Jag, Nikon D60, 18-55mm objektiv
Bilderna är tagna med lampan på köksfläkten som enda ljus, därför de är så gula.

Vad tror ni? Var det lönt och plockan undan och städa lite i köket? Jag kan nog ändå tycka att det var det. Även om en del av köket ser ut som ovan, så är det ju ingen ursäkt för att inte hålla ordning på resterande av köket. Man kan ju kanske försöka blunda för den andra delen och bara se den delen man städat och gjort iordning.  :P

Imorgon kommer nog rörmockare, snickare och någon från ett avfuktningsföretag och fortsätter. Jag vet inte alls när det är planerat att vara färdigt, men jag hoppas ju att det är snart.. för jag orkar verkligen med detta mycket länge till. Det är en situation som tar mycket ork och energi ifrån en. Hela tiden ska man försöka pussla och ha sig för att här ska vara någon medan snickarna och de andra är här. Det är lite svårt eftersom Benny har sitt jobb att sköta, jag har min skola att sköta och det är inte alla i vår omgivning som kan ställa upp och vara här när det behövs för ofta handlar det om tidiga tider. *suckar* Ja.... jag hoppas som sagt var att de ska bli klara snart. Jag hoppas de blir klara denna veckan.... men någonstans längst inne så känns det inte som det lär bli så.

Vi får se... Nu ska jag snart svepa en treo (gjorde inte det tidigare) och krypa ner i sängen.

KATEGORI » Hus / Hem / Inredning | Kommentarer(1)|
Kommentarer
Postat av: MISSEXTRA

sv: Bara bra med mig:)

2009-10-26 @ 00:35:13
URL: http://missextra.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0