Start på måndag

        Tid: 12:56:59 Datum: 2009-10-16

Två personer från Skanska har varit här idag och tittat på vår fuktskada som orsakats av ett vattenläckage som läckt minst ett par år. På måndag ska de börja riva i vårt kök för att kunna åtgärda skadan. De får med andra ord riva ut minst ett skåp och vår varmvattenberedare.

Hur kul tror ni detta är på en skala? Hur glad tror ni att jag känner mig just nu?

 
Bild: Jag & min sambo, Nikon D60

1:a bilden är där min sambo upptäckte läckan för snart tre veckor sedan, tror jag, och 2:a bilden visar hur det ser ut i vår krypgrund. Bilden visar köksgolvet underifrån.

KATEGORI » Hus / Hem / Inredning | Kommentarer(0)|
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0