Skrivuppgift

        Tid: 14:06:33 Datum: 2009-10-25

 

Bilder: Jag, Nikon D60, 18-55mm objektiv, Close Up +4 filter

Jag sitter med datorn i knäet och försöker komma igång med första skrivuppgiften sedan jag börja på Malmö Högskola. Trots att jag tidigare skrivet uppgifter/uppsatser på högskolenivå så känns det svårt och jag kommer inte riktigt igång. Jag vet inte hur jag ska lägga upp det, vad som förväntas, vad som krävs o.s.v. Känner mig väldigt frustrerad över det hela och det som gör det hela extra stressande är att den ska vara färdig på tisdag, för då ska den skickas in. *suckar* Jag behöver verkligen sätta igång.

KATEGORI » Skola / utbildning | Kommentarer(0)|
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0