Sjuk

        Tid: 09:14:31 Datum: 2009-10-19

Inte jag då, förutom min förkylning, utan snickaren från Skanska som skulle komma och börja riva en del av vårt kök. Detta innebär då att det inte kommer någon snickare idag, utan det kommer en rörmockare. Det skulle det gör ändå, men nu är det bara han som kommer.
Jag har inte riktigt koll på vad det är han ska göra.... men.... det ser jag väl när han kommer.... någon gång under eftermiddagen. Det är något jag stör mig på så är det när de säger att vi kommer någon gång under eftermiddagen. Man blir ju fast här hemma och kan verkligen inte göra något. Man kan ju inte ens bege sig ner i affären, trots att det inte är så långt.

Så nu ska jag sitta hemma och vänta på att det först ska bli eftermiddag och sedan på att rörmockaren ska dyka upp. *suckar*

KATEGORI » Hus / Hem / Inredning | Kommentarer(0)|
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0