Ögonen går i kors

        Tid: 12:11:24 Datum: 2009-10-11

*suckar*
Mitt humör har inte blivit mycket bättre och nu sitter jag med skolarbete.
Försöker skriva ihop allt det jag antecknade under min praktik v 40.
Ögonen går snart i kors och jag känner att motivationen börjar tryta och det börjar värka i både nacke och rygg, så jag får väl spara mitt arbete och ta en paus på 30 min eller något. Gå och dricka lite cola. :P
Känns som om jag kommer till att sitta med skola större delen av dagen och jag får nästan lite ont i magen av det.... men, men..... Det ska göras.

Vill ni ha något att göra, så kan ni komma med tips och förslag på scener/inslag som handlar om identitetskris och/eller misshandel till en film. Har med ett skolarbete att göra och det ska jag också ha gjort till imorgon.. kommit på en del förslag och/eller scener.

Känner dock att min fantasin gått och lagt sig, så det står helt stilla hos mig.


Bild: Jag, Nikon D60

Livet är inte alltid en dans på rosor, ibland är det en dans på dess taggar istället.

KATEGORI » Skola / utbildning | Kommentarer(3)|
Kommentarer
Postat av: S A N N A ♥

Jag vet faktiskt inte /:

2009-10-11 @ 13:36:04
URL: http://sannasrum.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jessicalillsmeds.se blir det nog. känner att de är mer personligt. Va ska du göra ikväll då?

2009-10-11 @ 16:02:46
URL: http://designbyjessica.blogg.se/
Postat av: Malin

Sv; tackar ^^

2009-10-11 @ 16:03:18
URL: http://malinjennywestman.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0