Min bubbla, så ömtålig

        Tid: 20:31:42 Datum: 2009-10-27

Kasst med uppdatering idag, jag vet. Inspirationen och motivationen har inte riktigt velat infinna sig hos mig idag... till något. Satte mig vid datorn runt 07.30 imorse med ett skolarbete - en skrivuppgift - som skulle vara inne senast kl 12.00. Ungefär 2 min i 12 skickar jag in arbetet och nu väntar på en enda lång väntan på om man får ett G eller ett U. Efter 12 har jag bara slöat. Legat på soffan och löst korsord, kämpat med diverse negativa känslor.

Jag lever i en bubbla nu och jag försöker så hårt för att hålla ihop min bubbla. Den får absolut inte spricka, för då vet jag inte vad som händer. Jag vet inte hur jag ska hantera det om min bubbla spricker. Jag är väldigt sårbar just nu, men jag vill verkligen inte visa mig sårbar. Jag vill inte sänka mitt skydd jag har runt mig, vill inte släppa in någon nära inpå för det kan betyda att min bubbla spricker.... och det är den som håller mig flytande för tillfället. Samtidigt som jag inte vill släppa in någon, skriker jag efter uppmärksamhet. Jag vill öppna mig för någon, jag vill prata med någon om alla de känslor och tankar jag bär på.... men jag är rädd.... Rädd för att bli lämnad ensam, rädd för och berätta, rädd för att det ska komma ut och att folk sedan ska döma mig.... Jag är trött på denna ständiga rädsla, trött på att putta ut personer ur min bubbla som jag egentligen vill ha i min bubbla.
Jag skriver i gåtor.... men jag kände att jag behövde skriva av mig....

KATEGORI » Personligt | Kommentarer(2)|
Kommentarer
Postat av: sarah

Hej gumman förstår dig! Du vet var jag finns om det är något :) Var du ledig på fredag??Kram

2009-10-27 @ 23:22:31
URL: http://sunlightsymphony.blogg.se/
Postat av: ♥ Lill-smeds - Fotar och designar bloggar ♥

TACK! jag skall strax gå dit. Hihihi! Allt bra idag?

2009-10-28 @ 10:16:44
URL: http://jessicalillsmeds.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0