Hemma idag

        Tid: 08:06:12 Datum: 2009-10-01

Vaknade imorse och kände att jag hade början till huvudvärk + att jag har ont i magen och mår illa.
Kände att det nog fick bli till att stanna hemma idag, då jag inte känner för att vara sjuk någon längre period.
Så idag är jag hemma och hade tänkt att jag skulle passa på att göra en del saker som jag känner att jag inte hunnit med tidigare.... eller orkat med är kanske en mer passande anledning. :P

Jag får börja skriva upp listor över vad jag ska hinna med varje dag, så jag inte glömmer bort hälften.

Nu ska jag dock gå och blanda till mig ett glas oboy.. mörk eller ljus??
Sedan ska jag hänga tvätt och sedan blir det till att ta tag i lite andra saker.
:)

KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(0)|
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0