Frustrerad.... redan

        Tid: 07:53:46 Datum: 2009-10-15

Känns inte som en bra början på en dag... att känna sig frustrerad och irriterad redan.
Anledningen: Grupparbete, skall mötas vid 11.00 i Malmö.
Vi har en examination nästa fredag och jag har inte grepp om vårt arbete överhuvudtaget. Jag förstår inte.... vad det är vi försöker gestalta.... Kanske beror det på mig.... eller så är det något annat......

Jag har en annan idé i mitt huvud.... men det känns inte riktigt som om jag får fram den i gruppen....
Jag tycker vår idé om att göra en film är bra, jag förstår bara inte scenerna.
Det jobbiga är att vi ska skriva en individuell text om vårt arbete också... och för mig känns det som om jag inte riktigt kan stå för arbetet eftersom jag inte riktigt förstår det och jag inte får fram de tankar jag har.
Jag får inte förmedla det jag vill ha förmedlat...

Ja.... som ni förstår känns det inget bra idag.... men det är väl bara att bita ihop och stå ut den sista veckan och sedan göra det bästa av det hela.... eller åtminstone försöka.

KATEGORI » Skola / utbildning | Kommentarer(2)|
Kommentarer
Postat av: malinm.se - en smart brunett!

haha ja det är inte många mariospel som är tråkiga :)

2009-10-15 @ 21:13:37
URL: http://malinm.se
Postat av: Åsa

Kanon, tittar inom på måndag efter middag :)

2009-10-15 @ 22:32:02
URL: http://matsochcasperforever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0