Flickan...

        Tid: 14:37:34 Datum: 2009-10-22

.... som inte fick finnas av Ethel G Ericsson.

 

Bilder: Jag, Nikon D60, 18-55mm objektiv,
 4+ Close Up-filter

Jag håller på och läser denna bok, Flickan som inte fick finnas, inför en uppgift i skolan.
Den ska vara färdigläst till senast torsdag nästa vecka och jag är på s36. Känns som om jag har en hel del kvar och läsa, så jag har väl egentligen inte tid och sitta här framför datorn och nörda. Tur jag är ledig två dagar nästa vecka, så jag får väl ägna de åt att läsa, läsa och åter läsa. :P

KATEGORI » Skola / utbildning | Kommentarer(1)|
Kommentarer
Postat av: smäm

lycka till med boken då!

2009-10-22 @ 16:59:43
URL: http://smam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0