Visibly Clear 2-in-1

        Tid: 13:16:08 Datum: 2009-11-03


Bild: Jag, Nikon D60, 18-55mm objektiv, close up-filter +4

Jag är en Buzzador och idag fick jag hem ett paket som innehöll Visibly Clear 2-in-1.
Det ska bli spännande att testa denna produkt och se om den hjälper på mig och min orena hud. :)

Visibly Clear 2-in-1 ska hjälpa till att avlägsna orenheter och finnar. Den innehåller Microclear som snabbt ska rengöra fet hud och hjälpa till att avlägsna bakterier som orsakar finnar. Just 2-in-1 kan användas på två sätt, dels som en ansiktstvätt för daglig användning och dels som en ansiktsmask för att rengöra på djupet.

Jag återkommer med en recension när jag användt den ett tag.

KATEGORI » Petra tipsar | Kommentarer(4)|
Kommentarer
Postat av: Marlene [mamma till ned]

Vilken härlig bloggdesign du har! =)

2009-11-03 @ 14:59:19
URL: http://marleneoco.blogg.se/
Postat av: Novembersara

SV: Ja, visst är det sjukt? :( Jag blir så upprörd och ledsen.



Måste förresten säga att jag gillar din blogg!

2009-11-03 @ 17:22:00
URL: http://novembersara.blogg.se/
Postat av: Fia - 24årig studerande tvåbarnsmamma

SV: Kul, har du varit medlem i Buzzador länge?? Vad har du fått för kampanjer, jag är nyfiken ;-)

Jag tycker det kommer så sällan, så jag undrar om man borde ändra sin profil...??

2009-11-03 @ 19:54:37
URL: http://maximilian06.blogg.se/
Postat av: Ina

Hej :) Tänkte fråga om den där visibly clera 2-1 funkar bra? Tar den bort finnar och pormaskar? Är ute efter en produkt för hyn. Jag har inte fet hy, utan normal/lite torr i T-zonen. Men kan jag använda 2-1 ändå? :) Har ingen blogg med svara gärna i bloggen! :) Tacksam för svar!

2010-10-13 @ 18:40:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0