Unga Mödrar byts mot Biggest Loser

        Tid: 19:07:35 Datum: 2009-11-09
Jag satte mig till rätta i soffan för och titta på Unga Mödrar, men det var Christine och sedan Vänner istället. Konstigt, tänker jag och går in och tittar tv-tablån. Det visar sig att Unga Mödrar numera sänds kl 16.30 istället. Kl 19.00 sänds istället Biggest Loser. Jag tycker om bägge programen, men jag tycker det är riktigt dåligt att inte informera tittarna om ändringarna.

Jag kommer inte kunna se Unga Mödrar speciellt ofta eftersom jag oftast går i skolan till kl 17.00 nu under hösten. *suckar* Jag är lite ledsen över det faktiskt, för jag tycker det är ett riktigt bra program. Kan man se det på nätet kanske? Någon som ska se Biggest Loser? Jag ska försöka följa det. Kanske kan man snappa upp en del tips och råd. :P
KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(0)|
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0