Tidig morgon

        Tid: 08:47:20 Datum: 2009-11-15

Eller det räknas kanske inte som tidig morgon längre när kl närmar sig 09.00. :P
Jag har ialla fall varit uppe sedan ca 07.20. Tog mitt täcke och gick rätt ner i soffan och bäddade ner mig och här ligger jag fortfarande kvar. :) Tittar på tv eller lyssnar på tv och så försöker jag hitta nya bloggar att läsa och följa, men det är svårt och hitta några intressanta. Ni får gärna tipsa om en blogg ni tycker är värd och läsa.

Idag häner inte så mycket. :( Ska försöka komma ut på en promenad och då åker förhoppningsvis kameran med. :) Det var ju riktigt kul och vara i skogen igår och ta bilder. :)
Två bilder jag tog igår i skogen tillsammans med min bror och hans två döttrar.



Bilder: Jag, Nikon D60

KATEGORI » Foto | Kommentarer(1)|
Kommentarer
Postat av: Sara.ÅB [ FOTOBLOGG ]

SVAR: Lagt till dig med nu! :) Desamma. ;D

2009-11-15 @ 09:20:00
URL: http://saraakerblombarkelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0