Spruta

        Tid: 08:21:59 Datum: 2009-11-12
Idag ska jag ta min svinspruta. :) Är en aningen nervös, men det kommer säkert gå bra.
Jag ska ta min i HBg, så jag hade tänkt jag skulle åka in lite tidigare och se om jag kan hitta en ny väska och ha till skolan. Den jag har nu är inget bra, för min saker trillar ut hela tiden då där inte är någon dragkedja. *suckar* Jobbigt, jobbigt. Men.....vi får se om jag hittar något.

Funderar på om jag ska lämna in gitarren också och få den omsträngad. Har både stålstränger och nylon (eller vad det heter) nu och det går inte att spela. :P
KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(1)|
Kommentarer
Postat av: sarah

Hej hej. Allty bra med dig idag? Hoppas att du hittar en ny väska :) NU börjar jag bli nervös också fast inte för sprutan utan för stygnen för det gör jävligt ont när hon drar ut dem :( KRam

2009-11-12 @ 11:08:57
URL: http://sunlightsymphony.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0