Jag har fått ett Award :)

        Tid: 14:34:12 Datum: 2009-11-11

När jag var på väg hem fick jag ett sms utav en vän som skrev att hon nominerat mig, men till vad fick jag läsa när jag kom hem. Såklart hann jag knappt innanför dörren förrän jag startade datorn och jag har fått ett award utav min vän Sarah.

Det värmer jätte mycket. :)



Detta skall skickas vidare till tre bloggvänner och jag väljer dessa:
Jessica Lill-smeds
Elin - ett hus till oss

Malin M

Man ska också skriva 10 saker om sig själv:

* Jag läser till förskollärare
* Kan vara rätt lat av mig
* Blyg inför främmande och nya personer
* Mörkrädd
* Jag har en blå gosekanin i sängen som jag haft sedan jag var nyfödd, fick den utav min nu avlidne morfar
* Är inte nöjd med mitt utseende / kropp
* Älskar tacos - skulle kunna leva på det
* Saknar Fatika
* Längtar efter att bli mamma
* Sätter ofta andra före mig själv

KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(3)|
Kommentarer
Postat av: jessie james

Bokus tror jag det va :)

men jag besällde ju på helgen så då räknar dom väl efter måndag eller något kanske :)

2009-11-11 @ 15:06:29
URL: http://jessiemodell.blogg.se/
Postat av: Amanda

Tackos gillar jag! :D

Cool blogg! :D

2009-11-11 @ 15:46:19
URL: http://minlillavard.blogg.se/
Postat av: malinm.se - en smart brunett!

Roligt :) lägger upp min imorgon då :)

2009-11-11 @ 16:25:16
URL: http://malinm.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0