Godmorgon

        Tid: 08:19:10 Datum: 2009-11-22

Eller ja.... för min del är det inte en så speciellt god morgon för vår katt har "skreket" hela natten. Det är något hon börjat med sedan vi var tvugna att avliva Fatika. Dock har det bara blivit värre och värre och inatt har det varit extremt. Vår katt har förändrats på så många andra sätt också... så det är inte längre samma katt som innan. Jag har mina funderingar och tankar kring vad vi ska göra med henne....
De är inte roliga, men det är nog det bästa för både henne och oss andra. Jag tror att något är fel med henne och jag vill inte att hon ska gå och lida, dessutom är hon gammal.

Det är svårt... men........


Bild; Jag, Nikon D60, 18-55mm objektiv, close up filter +4

KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(2)|
Kommentarer
Postat av: E - Bloggen om skönhet & mode !

Jag älskar också testa dusckgeler mm :D Älskar att testa allt :p

2009-11-22 @ 11:58:23
URL: http://hondaremelie.blogg.se/
Postat av: Malin

Väldigt fin bild, men inget vidare om hon skriker hela nätterna..

2009-11-22 @ 19:44:21
URL: http://vixies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0