Ensam igen

        Tid: 10:19:26 Datum: 2009-11-05

Eller ja... jag har varit ensam i snart två tim. Det tog inte mer än någon timme för honom att byta röret. Snabbt och smidigt. Kan ju undra varför man inte gjort det tidigare eftersom det inte tog så lång tid. :P

Skolan går otroligt nog framåt och det känns som om jag bara behöver få till lite till, sedan är jag klar. Hur skönt är inte det? Tänk om jag blir klar innnan kl 12.00?? Det hade ju varit väldigt skönt. :)

Vad tror ni, hinner jag bli klar innan 12.00?

KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(1)|
Kommentarer
Postat av: Michelle

sv. jag vet!! så jag köpter inte heller det att hon ska spela en roll. Hon ska ju ha bitchslapat Lauren Conrad också på Heidis bröllop lr när det va.. just like that :S...

2009-11-05 @ 11:25:55
URL: http://themichelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0