Blåser så det knakar

        Tid: 18:08:30 Datum: 2009-11-01

Det blåser så mycket ute att det knakar i vårt hus. Låter lite roligt, men det knakar faktiskt i vårt hus. Det jobbig är när man ska gå och lägga sig på ovanvåningen, jag tycker det är så jobbigt och obehagligt när det knakar så mycket... så jag brukar ta mitt täcke och kudde och lägga mig på soffan på nedervåningen. :P Hur får man det till att låta mindre?? (förutom att riva huset så klart :P)

Nu ska jag titta på One Tree Hill. Någon mer som tittar på det? Vad tycker ni om att Lucas och Payton inte är kvar längre? Jag tycker att det är något som fattas och jag tycker det är trist att de lämnat serien. Har de lämnat serien för alltid eller det är bara för ett litet tag? Förresten... Dan´s fru, är inte det hon som var kompis med Brooke i tidigare säsong? De som först var fiender och sedan blev riktigt bra vänner.

KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(1)|
Kommentarer
Postat av: Fru Evelina

det vet jag faktiskt inte, tror man ska vara lite försiktig med att ta tabletter om man vill bli gravid :-)



kram!

2009-11-01 @ 18:43:00
URL: http://happilyeverafter.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0