....091116.....

        Tid: 08:21:07 Datum: 2009-11-16
Frukosten är precis äten och idag blev det en rejäl frukost.
Två knäckemackor med ägg och kaviar på en och leverpastej och gurka på den andra. En tallrik yoghurt med musli, en kopp te och ett glas färskpressad apelsinjuice + ett halvt päron. Nu är jag mätt och förhoppningsvis blir jag piggare under den närmsta timmen. :P

Jag ska till skolan idag. Ska köra hemifrån vid 10.30, ska möta upp Linda i skolan och så ska jag se om jag kan uppdatera henne om förra veckan då hon var sjuk. Ska göra mitt bästa för och få med allt som blev sagt förra veckan.

Nu blir det snart duschen så jag inte är ute i sista minuten och allt blir stressigt och min dag blir dålig. :( Vad ska ni själv göra idag? Jobba? Gå i skolan?
KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(0)|
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0