Trött & ledsen

        Tid: 15:42:19 Datum: 2009-05-15
Jag sitter i soffan just nu och försöker samla tillräckligt med krafter för att laga middag tills B kommer hem, men det tycks inte fungera. Jag känner inga krafter alls, utan jag sitter här i soffan och är fruktansvärt trött.
Mår inte direkt toppen heller, utan jag är ledsen och mår lite illa.
Jag saknar Fatika otroligt mycket och tårarna kom krypandes idag och det känns som om de ska komma närsom igen.
Jag vet inte riktigt vad jag orkar med idag och ikväll.

Jag vill bara ha Fatika tillbaka.

KATEGORI » Personligt | Kommentarer(1)|
Kommentarer
Postat av: Johanna

söt hund :)

2009-05-19 @ 09:24:35
URL: http://xblondix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0