Tack

        Tid: 08:51:25 Datum: 2009-05-20
Jag vill börja med att tacka min vänner som lämnat så fina kommentarer till mig.
Jag blir rörd av att få veta att ni bryr er om mig så pass mycket.
Ni är underbara!!


Onsdag idag och ännu en dag som det ska hållas på ute i uterummet.
Snart är det dock klart och det ska bli skönt och få iordning där ute, så det inte längre liknar en arbetsplats. :)
Ska se om jag orkar ta lite nya bilder idag där ute.

Nej, nu ska jag sätta igång lite kaffe så det finns klart till mina föräldrar när de kommer.
Själv tål inte min mage speciellt mycket kaffe, så jag försöker hålla mig undan det. En och annan kaffedrink på café kan jag gärna ta... men det får också räcka.
KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(0)|
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0