... ingen aning....

        Tid: 17:05:17 Datum: 2009-05-01
Sitter inne en fin dag som denna. *skäms*
Jag vet faktiskt inte varför jag sitter inne... Kanske för att jag inte direkt är på humör för något just nu eller idag överhuvudtaget. *suckar* Mitt humör har kanske inte direkt varit på topp och känslorna är i en enda röra. Jag orkar inte ens ta tag i det just nu och därför så blir det som det blir.

Jag är uttråkad och vet inte vad man ska kunna hitta på... eller jo.... Jag kanske vet en del saker... men jag vet inte rikigt om motivationen infinner sig för det. Vet inte om jag ska sitta kvar här i soffan och tycka lite synd om mig eller om jag ska försöka ge mig på att göra något. Hmm... lusten försvann lika fort som den kom. *suckar*

Jag känner mig tom, ensam och vilsen. 
Tankarna bara snurrar runder och likaså känslorna. 
Vad är det som händer egentligen?? 

Nu kommer huvudvärken också smygandes.  
KATEGORI » Personligt | Kommentarer(0)|
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0