Huvudvärk

        Tid: 17:41:17 Datum: 2009-05-31
Vart tog det fina vädret vägen?
Här blev det helt plötsligt väldigt molnigt. Jag trodde det skulle vara sol hela kvällen, men jag hade tydligen fel.
Jag får hoppas på fint väder imorgon, för jag hade tänkt hålla på ute i trädgården imorgon. Rensa ogräs, sola och slöa. :)
Ja... det återstår väl och se imorgon.

Just nu sitter jag och gömmer mig vid datorn.
Ska snart gå ut och ta in tvätten och sedan byta om för en promenad. Om ca en vecka ska jag ju tillbaka till läkaren och jag vill ju visa att jag kan detta, att jag vill detta. Så det får bli en högre växel i veckan som kommer, oavsett väder.

Nej, nu ska jag ut och ta tvätten.
KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(0)|
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0