Huvudvärk & barndop

        Tid: 13:20:58 Datum: 2009-05-17
Kanske inte världens bästa kombination, men vad ska man göra??
Det är ju bara till att bita ihop och hoppas att man fixar sig igenom det någorlunda bra.

Vi ska vara på barndop i Perstorp kl 15.00.
Inte det roligaste en söndag, men man får ta det så bra som möjligt.
Man kan inte alltid få som man vill och jag ser ändå fram emot och träffa min familj. :)
Jag får helt enkelt svepa en treo och klistra på det där fejkade leendet, så kommer det säkert till att gå hur bra som helst.
:)

Nej, nu ska här blandas en treo och så ska jag smeta på lite mascara på fransarna och hoppas på ett piggare utseende.
KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(0)|
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0